Jag är helt slut...

...och orkar ingenting. Har precis avbokat träningen i kväll. Ska försöka att iallafall gå ut på en promenad istället om jag orkar?!

Idag har vi varit hela familjen på Iksu och badat. :) Kan ju vara en av orsakerna till varför jag är helt slut. En annan kan vara att jag inte sovit tillräckligt i natt eller att jag har tränat lite för mycket på senaste tiden. :S

Eller så har jag paltkoma. ;) Har ätit Pitepalt till lunch idag.

I kväll blir det köttgryta med kokt potatis.

Åt min sedvanliga fiberhavregrynsgröt med äppelmos och lättmjölk i morse, drack även en kopp the och en lingongrova med leverpastej och kiwi.

Till mellanmål på badet åt jag en risifrutti och två bananer.

Ingen jättebra mat dag och med tanke på att jag har avbokat träningen känns det inte så possitivt. :(

Men jag tar nya tag imorgon och jag hoppas att jag kanske kan komma iväg och träna då istället.


Kanske ska ta och gå på en promenad och sätt mig på stolen och njuta av den fina naturen?

Tack och hej leverpastej!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0