Jag är en stolt mamma! :D

Idag när jag skulle hämta min yngste son från dagis berättade hans fröken att han inte hade haft någon blöja på sig efter mellanmålet. Han har inte haft någon blöja under hela kvällen heller. :) Han är jätteduktig och går på pottan eller toaletten när han behöver. :) Jag är så stolt och det är han oxå. :) - Mamma får jag ha "songer" (kalsonger) nu?! - Ja, du får ha kalsonger nu. - Tack mamma! :D

Annars så har jag varit ute på en kvällspromenad i det underbara vädret. Det blåser lite kyligt men solen har varit framme på en klarblå himmel. :)

Ha en underbar kväll! Jag ska plugga!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Javisst! Du måste vara stölt!! Du har nu en stor pojke! :-)



Hade ni bra väder igår? Här bara regnade hela dagen!



kram

2008-08-05 @ 10:50:09
URL: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0