GI-lunch?

Har inte helt koll på vad GI är för något men jag har för mig att man "utesluter" kolhydrater. Idag har jag till lunch ätit kokt blomkål, grillad paprika, grillade majskolvar, grillad squash och aubergine och en liten bit grillad flintastek. Till maten hade jag min hemlagade tzatziki. :) MUMS!!!


GI-lunch?

Nu är jag mätt och glad och ska fara ner på stan med maken som är ledig idag för att bl.a. prova spinningskor. Får se när jag har råd att köpa några. Har ju tänkt köpa dem på nätet men jag måste ju veta vilken storlek jag ska ha.

Har varit på skolan idag och mixat min låt. Nu är den klar! :D Nu är det bara redovisningen kvar som är på torsdag.

Ha en skön eftermiddag! ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Ja, jag tror att din mat var GI-mat. Jag håller på min egen IG system hi hi. Och det innebär att äta mera proteiner och fett och nästan inga kolhydrater. Det verkar funkar. Jag försöker bara undvika kolhydrater för att spara in på mängden kalorier. Jag raknar kalorier.



kram



Grattis för din låt!!

2008-08-27 @ 08:22:31
URL: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0