Frustration...

...känner jag idag. :( Över att jag inte är klar med min låt och över att vi inte får den hjälp vi behöver i kursen jag läser. :(

När jag sökte till kursen Singer/Songwriter stod det att man inte behövde några förkunskaper. Men nu sitter vi här och ska ha skrivit en låt med både text och melodi. Dessutom ska vi göra ett arrangemang där vi vet vilka olika instrument som ska spela vad och hur med ackord och allt. :( Jag känner mig så oerhört vilsen och någon handledning får vi inte utan vi ska tillsammans i gruppen lyckas få ihop det. :(

Jag vill bara skrika rakt ut!!!!!

Den här kursen skulle vara lustfylld men jag känner bara ångest. :(

Hoppas att du har en bättre dag än mig!?

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0