Dagens bilder!

              
Svenska äpplen                     Nyfylld fruktkorg  


     
Konditorikartong                 Blåbärskaka

      
Yngste sonen i påse            F i papperspåse

Var och handlade idag så nu är fruktkorgen full igen och jag fick tag i svenska äpplen. :) Makens moster och morbror var och fikade med maken och sönerna i stan idag. Jag var kvar hemma och då tyckte mostern att de skulle köpa fika till mig oxå och att det skulle räcka till hela familjen så då kom maken hem med kartongen som innehöll kakan på bilden ovan. Den blev efterrätt idag tillsammans med vaniljglass. MUMS!!

Lillebror kröp ner i en papperspåse och satt i den i fotöljen och tittade på Bolibompa. :)

Känner mig väldigt sliten idag så det blir nog en tidig kväll idag. Imorgon ska jag till skolan, maken till jobbet och sönerna till dagis och fritids.

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0