Dagen så här långt...

...har varit ganska ok förutom i morse när jag fick ägna ca en halvtimme åt att städa efter mina söner som hade fått tag i färg och pensel och dekorerat delar av lägenheten. :(

Idag har ju lillebror börjat på dagis igen efter 7 veckors ledighet. Han var så stolt i morse när han skulle dit. Storebror får vänta tills på torsdag innan han kan börja på fritids. :(

Jag har hunnit plugga lite idag men långt ifrån så mycket som jag borde. :( Vilket innebär att jag vet vad jag måste göra i kväll. :( Som man bäddar får man ligga!

Borde oxå komma iväg och träna lite, får se om jag kanske tar en paus i pluggande och rör lite på mig!? Rapport kommer senare. ;)

Till lunch idag åt vi min "underbara" spenatlasagne. MUMS! Gjorde en sallad med gurka, röd paprika och sallad. Hade lite olivolja, citron och kryddor på. :)


Lasagnen var mycket god! :)

Perfekt att ha i till lunch! :) Inte så kul att laga mat när man bara är två eller senare i veckan en. :(

Ha en fortsatt bra måndag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0