Dagen idag var en solig dag! :)

Vi har haft regn här hos mig i över en vecka men idag har vi haft jättefint väder. Det var fint väder igår oxå. Så till middag idag blev det grillad flintastek, grillad majskolvar, grillade squashskivor och aubergineskivor och grillad orange paprika. Både grönsakerna och flintasteken var ört och vitlöksmarinerade. :) Jag gjorde tzatziki till. :)

Idag har hela familjen varit på Iksu och badat och vi hade med oss fika dit. Pizzabullar, bananer och kanelknäckebröd. Hade även med the och mjölk. :)

Hoppas att det inte har regnat på dig idag!?

Ha en skön kväll!

Här kommer lite bilder från helgen:

          
Pizzabullar                            Blommor jag fick av K


           
Vår grill idag! :)                Grillade grönsaker och kött.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

fina bilder och mumsiga pizzabullar I love pizzabullar :-)

2008-08-24 @ 19:15:33
Postat av: k

Fina blommor :D Du jag e som nyfien på dom där pizzabullarna ;)

2008-08-24 @ 19:17:59
Postat av: Coyntha

VIlka fina blommor du fick oxå! Vad snälla kompisar vi har eller hur? ;)



Jag ville fråga dig hur gör du din kaffe latte? Med lätt mjölk? ... Pizzabullar? Är det nåt VV recept? Är de goda? mmm De ser så goda ut!!



Ha en bra vecka! kram

2008-08-24 @ 21:38:01
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0