Barndop och släktmiddag! :)

Idag har min svåger och svägerska döpt sin son. Dessutom hade de bröllopsdag idag och bjöd på både doplunch och släktmiddag. :)

Till lunch fick vi pajbufé med purjolök och laxpaj, skink och broccolipaj, västerbottenspaj och olivpaj tror jag att det var. Till det serverades det sallad och en gudomligt god grönmögelostdressing och baguette. MUMS!! Åt alldeles för mycket paj men jag får väl träna lite extra imorgon. ;) Efteråt bjöds det på kaffe och tårta som jag oxå åt av. :(

På kvällen åt vi grillad fläskkaré med potatissallad, grillade majskolvar, grillad paprika med mocarella ost  och pesto och ajvar relish sås. MUMS!!! Till det drack jag ett glas rött vin. :) Efter maten drack jag en kopp kaffe och en baielys (eller hur det nu stavas?).

Idag hittade jag en "situpsbåge" utanför vårt soprum. Den var i jättefint skick så jag tog med mig den hem. Så nu ska här tränas magmuskler. ;)

Ha en skön söndag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillan

vilket fynd! :D

2008-08-17 @ 09:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0