Att njuta av livet! :)

Ibland måste man njuta och inte bara tänka på vad man äter osv. Så idag bestämde jag mig för att testa ett recept som jag hade hört talas om i Joannas blogg. Hon har berättat om äppelscones som hon brukar baka och idag bakade jag dem till kvällsmat. WOW!!! Helt underbara och definitivt beroende framkallande. :S Som tur är var de väldigt mäktiga så man orkar inte äta särskillt mycket av dem.  Jag kommer baka dem fler gånger helt klart. :)

Blev jätteglad när jag hittade svenska äpplen på Ica där jag bor. :)

                
Underbara äpplen :)                   Äppelscones :)

Idag har jag varit i skolan och gjort de sista justeringarna på min låt innan mixningen imorgon. :) Så här fin i håret har jag varit idag. Tack H för att du flätade mitt hår. :)

 Fläta som jag har haft idag! :)

Imorgon behöver jag bara vara i skolan en timme så jag har bokat in ett Bodypump pass. :) Om jag orkar ska jag kanske köra lite Crosstrainer oxå. Hade tydligen glömt att avboka mina pass igår så när jag skulle kolla mina bokningar upptäckte jag att mitt kort var spärrat. :( Så jag fick ta mig till Iksu och betala 50 kr för att öppna kortet igen. :( Snacka om sura pengar. Bestämde mig för att avboka träningen idag och istället träna imorgon när jag kan träna på dagen. :)

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0