Att känna sig överkörd! :(

Är något jag gjort idag. :( Vi skulle ha spelat på en fest imorgon och har repat låtarna idag. Men han som hade bestämt de flesta låtarna lyssnade inte så mycket på mig när jag frågade honom om hur han ville ha t.ex. trumkompet som jag skulle spela. Han är ganska duktig på att spela men det är inte jag och jag håller på att lära mig. Men det kändes som om att mina frågor gjorde honom sur och irriterad hela tiden. Arroganta människor är det värsta jag vet och jag försöker hela tiden vara ödmjuk inför andras kunskaper och hjälpa om jag kan.

Fick precis ett meddelande på msn att spelningen imorgon är inställd. Jag är både lättad och besviken. :(

Har lärt mig mycket när vi tränade och det känns tråkigt att inte få spela imorgon. Men det kanske blir någon annan gång?!

Ödet ville tydligen annorlunda mot vad jag önskade just den här gången. :(

Jag önskar bara att jag inte kände mig så besviken just nu. :(

Det är en annan dag imorgon och nu kan jag umgås med min familj istället. :)

Sov gott!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Bli inte besviken! Som du säger det är en ny dag idag och du kan göra roliga saker med familjen!



Det ser ut som fint väder idag. Ha en bra dag!

kram



PS Har du sett utmaningen på min blogg? Ska du hänga med? ;)

2008-08-30 @ 07:17:11
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0