Tiden går alldeles för fort...

...just nu tycker jag. Jag hinner inte med! :( Stanna tåget jag vill hoppa av! ;)

Kan inte fatta att det är Valborgsmässoafton imorgon. Är uppvuxen i Lund och jag saknar att kunna gå och lyssna på studentsångarna i Lundagård, nu får jag se dem på tv istället. :S På torsdag är det alltså 1 maj. ??

Jag njuter av att det har blivit varmare även här uppe i norr och längtar tills sommaren. :)

På måndag är det dax för mig att komma "ut i verkligeheten" för tre veckor. Jag och en klasskompis ska har våran praktik på Waldorfskolan. :) Ska bli spännande att få se hur de undervisar sina elever i musik. Har tidigare haft min praktik på tre olika skolor här i stan varav en friskola.

Kvällen blir nog lugn för min del. Känner mig sliten, hoppas att lite Echinacea ska mota iväg den annalkande förkylningen.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

norsk varm choklad är en specialare, tror inte du gillar den ;)

2008-05-02 @ 08:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0