Livet är som en berg och dalbana! :(

Känns verkligen så just nu. :( Ena stunden känns det ganske ok för att nästa kännas mindre bra. Önskar att jag kunde känna lite mer glädje just nu. Får väl se vad morgondagen har i sitt sköte??

Varför ska man bry sig så mycket över vad andra människor tycker?? Vad är det för sjukdom och går den att bota?? Jag skulle behöva något botemedel och helst igår! ;)

Annars så händer det inte mycket i mitt liv just nu förutom att jag har lite för mycket att göra vilket alltid resulterar i att jag inte får någonting gjort. :( Motivationen är i botten och jag ligger där bredvid! :(

Någon som har tips på något man kan göra för att känna sig bättre!??? Svar mottages tacksamt NU!! ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Drick en hot shot ;) eller så tycker ja du ska läsa boken "the secret" om hur du styr ditt liv med tanken, det enda som påverkar ditt humör är ju egentligen dina tankar. :)

http://drinkit.blogg.se/1207725625_hotshot.html

2008-04-09 @ 09:40:27
URL: http://drinkit.blogg.se
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

gå å säg hej till din make ;)

2008-04-09 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0