Life is a bitch!

And then you marry one. Har någon sagt, minns inte vem. Jag är ingen bitch men livet känns inte så kul just nu. När man umgås med personer som man tror att man "kan lita på" och det sedan visar sig att de "sticker en kniv i ryggen" blir man verkligen sårad.

Hur ska man vara för att vara "alla till lags"? Har man inte rätt att vara sig själv? Jag känner mig djupt kränkt och tror inte att det är många som förstår vad jag känner just nu. Tack K för att du finns och är så ärlig! Älskar dig av hela mitt hjärta. Vet inte vad jag skulle göra utan dig. Tack för att jag får låna din axel när jag behöver. ;)

Att man kan vara så falsk att man inte pratar direkt till en person kommer nog aldrig att sluta förvåna mig. Men det sårar så mycket mer än vad dem någonsin kan föreställa sig. Jag har många tankar och funderingar och kan ibland bli lite personlig i mina åsikter. Det gillas tydligen inte av alla och jag har bestämt mig för att sluta agera och istället observera. Det kan bli intressant ur studiesyfte att se vad som händer när man byter roller i en grupp.

Hälsodagen har varit bra idag men jag önskade att jag inte visste allt jag nu vet.

Ha en bra kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

Men jag tror det var bra att du fick veta det! Det ska bli en intressant fortsättning på våra diskussioner.
puss!

2008-04-07 @ 15:51:55
Postat av: Joanna

Förstår att det inte känns kul just nu! Det är aldrig roligt att få veta att personer man inte har något otalt med har problem med en... BLäää för sådant!

Varm kram och pepp till dig!

Joanna

2008-04-09 @ 09:14:44
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0