Idag har jag nästan blåsor på fingrarna...

...eftersom jag spelade gitarr igår. :) Spelade mig igenom en sångbok som jag har och där fanns en del barnsånger. Plötsligt kom O till mig och sa: Mamma spela den med ponnyn igen. Så då spelade jag och vi sjöng, Lille katt, Mors lilla Olle, Min lilla ponny mfl. Hur mysigt som helst. Varför har vi inte gjort det tidigare??? Lärde mig oxå ett nytt ackord igår. Så nu kan jag spela fler låter, måste dock träna på baree ackord (F) för att behärska ytterliggare låtar. Gitarren ska givetvis med på semestern i år. :D

Har nyligen avslutat en brunch bestående av havregrynsgröt med äppelmos och mjölk följt av grovt bröd med mosad avokado och alfa alfa groddar och två glas the. :)

Tänkte ta och gå iväg och träna på Iksu om en stund. Maken vill ändå titta på ishockey och innebandy på tv så då har varken han eller jag dåligt samvete för att vi inte umgås med varandra. ;)

Får se om det eventuellt blir utgång i kväll med två vänninor!? :D

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

härligt ;)

2008-04-19 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0