Det finns kanske lite hopp ändå trots allt! :)

Idag var jag på stan tillsammans med mina två vänninor K och C. Vi åt en trevlig lunch som vi avslutade med en kopp kaffe där vi avhandlade livets vedermödor. Bl.a det jag skrivit om i bloggen. C tyckte att jag skulle konfrontera mina "demoner" och berätta för dem hur dåligt jag mår. Tål att funderas på!

När vi satt där och fikade berättade jag att jag var så besviken över att jag och maken inte skulle få fira vår 8-års dag på lördag. Lite på skämt och lite på allvar sa jag till C att du kanske skulle kunna sitta barnvakt?! Och då säger hon ja det kan jag nog göra. Snacka om att jag blev glad! Tack C för att du finns! Du anar inte vad det betyder för mig att kunna få lite vuxentid med min man. :D Club Subjekt here we come! ;)

Vädret är hemskt idag oxå och jag bara längtar efter solen som kan smälta bort all snön. Idag har vi några minusgrader och det blåser! BLÄ!!!!

Livet är bra konstigt ibland! När man känner att man helst av allt skulle vilja dra täcket över huvudet och bara gömma sig kommer det en ljusglimt i vardagen. :)

Tack L för din fina kommentar, det värmde verkligen. Precis vad jag behöver just nu! Tack K, L och C för att ni finns!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

livet är fullt av överraskningar ;)
hade jag varit hemma hade jag också kunnat vara barnvakt ;) Jag är typ bäst på det ;)

2008-04-08 @ 22:25:32
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

och kom på! Jag tror det blir oxfilé i helgen :D Svensk sådan ;)

2008-04-08 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0