Ganska kul faktiskt! ;)

Kvinnors svenska i kontaktannonser

1. i 40-årsåldern = fyller 50 i år

2. äventyrlig = har legat med alla

3. vältränad = saknar bröst

4. medelmåttigt utseende = ful som stryk

5. vacker = patologisk lögnare

6. ständigt leende = går på droger

7. emotionellt säker = går på medicinering

8. feminist = fet

9. fri själ = knarkare

10. rolig = irriterande självupptagen

11. new age = kroppshår på fel ställe

12. öppet sinne = desperat

13. utåtagerande = pinsamt högljudd

14. passionerad = sjaskigt fyllo

15. professionell = bitch

16. mullig = fet

17. något överviktig = sjuklig fetma


Kvinnors svenska i vardagen


1. Ja = Nej

2. Nej = Ja

3. Kanske = Nej

4. Vi behöver = Jag vill ha

5. Jag är ledsen, men.. = Du kommer att få ångra det här

6. Vi behöver prata.... = Nu har du ställt till det...

7. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga

8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot.

9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?


Mäns svenska i vardagen


1. Jag är hungrig = Jag är hungrig

2. Jag är sömnig = Jag är sömnig

3. Snygg klänning = Snygg urringning

4. Jag älskar dig = Jag vill pöka nu

5. Jag har tråkigt = Vill du pöka med mig?

6. Ska vi dansa? = Vill du pöka med mig?

7. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du pöka med mig?

8. Ska vi gå på bio? = Vill du pöka med mig?

9. Får jag bjuda dig på middag? = Vill du pöka med mig?

10. De skorna passar inte till den dräkten = Jag är bög

Slutligen: En nyligen gjord vetenskaplig undersökning bevisade att kvinnor tycker om olika manliga utseenden beroende på var de befinner sig i menstruationscykeln. När kvinnor har ägglossning tycker de om män med kraftiga, maskulina drag. Däremot, när kvinnor har PMS så föredrar hon män som är dränkta i bensin och antända, med saxar instuckna i ögonen och en brandyxa i ryggen ...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0