Känner mig stolt!! :D

Idag var min handledare från Univ. och gjorde praktikbesök. Efter lektionen hade vi ett samtal där hon gav synpunkter på hur hon tyckte att jag var som "lärare". Och jag fick massor med beröm. Jag kände hur jag växte flera centimeter. :D
Hon hade en del synpukter oxå men i det stora hela var hon mycket nöjd med min insats. :)
Ska jobba ikväll mellan 16.30-23.00. Det gjorde jag igår oxå. Har varit uppe sedan 5.30 i morse och ska upp samma tid imorgon. Jag kommer att krasha imorgon kväll! :( Dessutom ska jag jobba lördag och söndag mellan 7-15. Behöver verkligen pengarna, så att jag kan slappna av när vi kommer att ha 3 veckors semester. :)
Ha en bra dag!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0