Känner mig stressad! :(

Har så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja??? Usch va jobbigt det är! BLÄ!!!
Det var ett tag sedan jag skrev blogg. Det är av många olika anledningar. Jag har inte orkat, har inte haft lust m.m.
Men nu sitter jag här framför datorn igen och funderar över vad som har hänt sedan sist?!
Jag kämpar vidare med min motion och kosthållning och det går ganska så bra. Cyklar till och från praktiken varje dag (1½ mil tur och retur), tränar när jag orkar och hinner och försöker äta rätt.
Idag är jag ledig från min praktik så då har jag tänkt fara till IKSU och träna lite. Har lämnat barnen på dagis och ska strax cykla iväg och träna. :D
Annars blir det nog en vanlig fredag med god mat och mys framför tv:n. :)
Ha det bäst! *kram*
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du e duktig ;)

2007-04-29 @ 18:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0