Firat Valborg idag! :D

Har varit med maken och barnen på Campus idag och tittat på Majbrasa och lyssnat på studentsångarna. Mysigt! Väl hemma igen drack maken och jag varm choklad och åt kanelbullar. MUMS!
Det är då ingen vårvärme idag inte. Riktigt kallt om jag ska vara ärlig. :(
Imorgon så är dagis stängt så då ska jag och barnen vara hemma. Maken jobbar men slutar tidigt. :)
Har faktiskt varit ganska duktig med motionen de senaste dagarna men maten har det varit lite si och så med. Hoppas att det kan kompenseras av att jag rört mig mer.
Men imorgon ska jag iallafall ta och fara och träna lite. Får se om jag passar på att sola lite oxå.
Vet att det var ett bra tag sedan jag skrev någon blogg. Har inte haft någon lust men nu sitter jag här igen.
Idag har jag varit i skolan och jobbat, sydde nästan färdigt en ny klänning idag. Och jag fick även tag i min handledare i skolan som ska komma på praktikbesök i veckan.
Men nu tror jag att det snart är dax att gå och lägga sig. Barnen är ju så morgonpigga. Förhoppningsvis sover de lite längre i och med att de kom i säng ganska sent eftersom vi var iväg i kväll.
Ha det bäst!
Tjing! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0