Äntligen fredag! ;)

Och nu sitter jag här igen! Min vana trogen. He, he!
Är på skolan som vanligt som jag varit resten av veckan. Men idag har jag iallafall sällskap av min vännina och klasskamrat. :D
Glömde skriva igår att jag brukar väga mig på torsdagar och igår när jag vägde mig hade jag gått ner 1,1 kilo sedan förra torsdagan. JIPPI!!!
Härligt när man märker att ens ansträningingar faktiskt funkar. Och dessutom var det ju påsk och jag har ätit alldeles för mycket godis. :( Men vågen vad snäll igår iallafall! :)
Bakade bröd igår kväll som inte blev färdigt förrän kl 22. He, he! Åt av det till lunch idag tillsammans med en "varma koppen" kantarellsoppa. Brödet var supergott! Har börjat använda en brödmix med ett GI surdegsbröd. Superenkelt men oxå supergott.
Nej, nu ska jag sluta skriva och göra det jag borde göra istället.
Ha en underbar fredag! Vädret hos mig idag är milt och skönt och jag tror nog att våren har kommit förhoppningsvis för att stanna. :)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest

hej gumman, vad fint du har gjort med din blogg. Fint väder idag va? :D puss

2007-04-14 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0